პროექტის მსვლელობის დასაწყისში გამოვიყენებ ვმვ სქემას, მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად, ასევე გამოვიყენებ დაფიქრდი დაწყვილდი გაუზიარე- ს , რათა მოსწავლეები დაფიქრდნენ და ერთმანეთს გაუზიარონ საკუთარი ცოდნა კონკრეტულ საკითხთან დაკავშირებით , შეფასების ინსტრუმენტად გამოვიყენებ რუბრიკებს და ფორმებს.
პროექტის მსლელობისას გამოვიყენებ ურთიერთშეფასების მეთოდს ერთმანეთისთვის შეფასების მისაცემად, გამოვიყენებ ჩანიშვნებს რათა თვალი მივადევნო მათ პროგრესს, დავაკვირდები ჯგუფებში მუშაობას რათა თვალყური ვადევნო მათ მუშაობას/ პროგრესს. ამისათვის გამოვიყენებ შეფასების სხვადასხვა ინსტრუმენტებს, ურთიერთშეფასების ფორმას, ჩანისვნებისთვის მონიტორინგის დღიურს.
პროექტის დასრულების შემდგ მოსწავლეები წარმოადგენენ მულტიმედიურ პრეზენტაციას , როგორც პროექტის პროდუქტს და პრეზენტაციის შესაფასებლად გამოვიყენებ რუბრიკას, ასევე დავაწრინებ რეფლექსიას, იმისათვის, თუ როგორ გაანალიზეს შესრულებული სამუშაო და შესრულების გზები, შადარონ მათი წინარე ცოდნა არსებულ ცოდნასთან ,ამისათვის გამოვიყენებ რეფლექსიის ფორმას
წარმატებები მაიკოოოოოოო
ReplyDelete